Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Arena
Na Arenie można walczyć bezpośrednio z innymi graczami. Arena ma swój ranking, który jest oparty na poziomie. Gdy zaczynasz grać znajdujesz się w najniższej lidze. Aby osiągnąć wyższy poziom na arenie, musisz wygrać z kimś kto jest na liście "Własnego miejsca". Walki przeciwko graczom o niższym poziomie nie będą zaliczane. Przegrywając nie tracisz postaci ani ekwipunku. Na arenie możesz walczyć od poziomu 2.
Nazwy aren:
Liga Cyrkowych Wojowników (Level 2-9)
"W tej lidze, ci którzy chcą zostać gladiatorami
walczą dla bawiącej się publiczności"
Liga widowisk
"Tutaj początkujący gladiatorzy są w stanie pokazać swoje sztuki walki w męskich potyczkach przed publicznością"
Liga Rzeźników (level 20-29)
"W tej lidze, ziarno zostaje oddzielone od plew. Publiczność nie wymaga pięknego stylu, ale rozlewu krwi."
Liga Wojowników Jaskiń (level 30-39)
"Komu się udało - wiedział że tu szczęście nie gra roli - tylko najodważniejsi i najsilniejsi zostaną przy życiu."
Liga Wojowników (Level 40-49)
"Wybrańcy walczący w tej lidze, mogą być pewni, że publiczność zna ich imiona."
Liga Gladiatorów (level 50-59)
"Na te walki przychodzi wielka publiczność ze wszystkich zakątków Imperium."
Liga Wojowników Areny (level 60-69)
"W tej lidze najlepsi gladiatorzy będą walczyć. Nieważne jak skończy się walka, ich imiona będą znane długo."
Liga Weteranów (level 70-79)
"Ci wybrańcy walczący w tej lidze, będą znani jako najbardziej adorowani gladiatorzy."
Liga Legend (level 80-89)
"Gladiatorzy tej ligi stali się nieśmiertelni. Ich imiona będą zapamiętane na wieki."
Liga Łaski Bogów I (level 90 - 99)
"Mówi się, że bogowie wrócili do świata żywych, aby obserwować te walki. Ktoś, komu udało się tu dotrzeć, mógł nazwać się bogiem - bogiem areny..."
Liga Łaski Bogów II (level 100-109)
Liga Łaski Bogów III (level 110-119)
Co dają walki na arenie?
0-3 pkt. doświadczenia, ok 10% kasy przeciwnika (tej, którą ma "przy sobie" podczas Twojego ataku) Jednak złoto dostajesz atakując gracza mocniejszego lub tego który ma 90% Twojego poziomu.
Jak zaatakować?
Aby zaatakować gracza należy kliknąć Atak odbędzie się niezależnie od tego ile ma punktów życia. Najlepiej jednak przed atakiem kliknąć w nick przeciwnika i sprawdzić jego statystyki. Jeżeli okaże się zbyt silny to wybierz innego. Atakować można co 15 min (lub 5 jeśli posiadasz Centuriona).
Gracza, którego nie mamy na własnej liście możemy zaatakować poprzez wejście do zakładki "Arena" i wpisanie w puste pole znajdujące się na dole nick gracza, którego chcemy upolować. Następnie klikamy "Wykonaj!" wchodzimy w wiadomości i sprawdzamy raport. Koszt takiego ataku to 10 złotych monet.
Atakować ich można co minimum godzinę, jeśli ktoś inny zaatakował ich przed Tobą pojawia się komunikat "Wybrany przeciwnik właśnie stoczył walkę na arenie. Jako, że jesteś honorowy, odczekasz aż odpocznie." Nie możesz również zaatakować gracza, jeśli jego hp jest niższe niż 25 - "Twój przeciwnik jest zbyt słaby, aby walka była honorowa. Ludzie nie chcą oglądać takich pojedynków. Tym razem puszczasz go wolno."
Losowość
Nawet jeśli mamy wyższy poziom i statystyki od przeciwnika możemy przegrać. Jest to tzw. losowość gry. Trzeba mieć szczęście - zwycięstwo jest po części losowe. Wyższe statystyki zwiększają szansę wygranej.
Mistrz Areny
Każda liga ma swojego mistrza. Za każdą godzinę spędzoną na pierwszym miejscu mistrz dostaje połowę godzinnego wynagrodzenia w stajni. Jeżeli w stajni zarabia 640 złota na godzinę to na arenie dostanie 320 złota za godzinę spędzoną na pierwszym miejscu. Jeśli chcesz zostać mistrzem areny nie wystarczy tylko zaatakować kogoś, kto jest na pierwszym miejscu. Musisz wspinać się w rankingu areny, aż dojedziesz do pierwszej piątki i zaatakujesz mistrza z "Własnego miejsca".
Co daje pozycja mistrza Areny i jego pokonanie?
Za pokonanie lidera Areny zwykle przewidziana jest nagroda. Zależy ona, od tego jak długo dana osoba jest mistrzem areny. Jeśli go pokonamy dostaniemy kwotę, która znajduje się obok jego nicka.
Circus Turma
Tutaj odbywają się walki "drużynowe", walczy gracz razem ze swoimi najemnikami, przeciwko innym graczom i ich najemnikom.
Wygrywa ten team, który zada więcej obrażeń, liczy się suma wszystkich zadanych obrażeń przez wszystkich członków drużyny (UWAGA! Jeśli masz najemnika zaznaczonego jako nie biorącego udziału w wyprawie do lochów, nie będzie on uczestniczył w bitwie!)
Tutaj zasada panowania jako mistrz jest identyczna ja na arenie standardowej, tzn. mistrz co godzinę dostaje nagrodę pieniężna oraz cały czas rośnie nagroda, którą się otrzyma za pokonanie top1. Zwróćmy uwagę, że w RW otrzymywanych po walce w Circus Turma mamy podane ile obrażeń zadał konkretny najemnik, co bardzo pomoże w konfigurowaniu składu żołnierzy.
Ważne, aby atakować graczy z listy własnego miejsca w Circus Turma, w połączeniu z wygraną w pojedynku daje to awans na wyższe miejsce.
W nagrodę co godzinę (czas liczy się od momentu pokonania top1) mistrz otrzymuje gratyfikacje pieniężną według wzoru:
(level gracza + 1) x 10
Przykładowo:
(88lev + 1) x 10 = 890 złota
(23lev + 1) x 10 = 240 złota, itd.
Do Circus Turma mamy dostęp od 10 poziomu
Arena Provinciarum
Tutaj można walczyć z graczami z innych serwerów. Cel wybierany jest spośród 5 przeciwników:
Jeżeli nie chcesz walczyć z żadnym z wymienionych przeciwników możesz poprosić o nowych klikając w "szukaj przeciwników". Musisz jednak odczekać tyle czasu ile potrzeba po walce.
Circus Provinciarum
Jeżeli chcesz uczestniczyć w tej Arenie musisz być aktywny na Circus Turma.
Circus Provinciarum działa podobnie do Arena Provinciarum.
Kto jest wygranym?
Zwycięzcą jest ten który zadał więcej obrażeń. Jednak jeżeli zdrowie spanie poniżej 10 to ta osoba jest przegranym.
Offline
Strony: 1